Afbeelding: tekening, schets impressie deelgebied Afbeelding: tekening, schets Groot Vennep (bron: Buro Mien Ruys, Smit Groenadvies, Prommenz)

Gemeente zoekt marktpartij voor ontwikkelen kavel in PARK21

13 december 2023
Park21

De gemeente Haarlemmermeer legt samen met inwoners, ondernemers, boeren, investeerders en andere overheden PARK21 aan. In het midden van PARK21 komt deelgebied Groot Vennep, met veel water, groen en paden. We zijn op zoek naar een marktpartij of een samenwerkingsverband van marktpartijen om binnen het deelgebied Groot Vennep een kavel van ongeveer 7 hectare te ontwikkelen en te exploiteren.

Impressie deelgebied Afbeelding: tekening, schets Groot Vennep (bron: Buro Mien Ruys, Smit Groenadvies, Prommenz)

Op deze kavel moet een voorziening komen die oog heeft voor het steeds veranderende agrarische landschap van de polder en voor vernieuwingen op dit vlak. Ook moet de voorziening zowel een recreatieve als educatieve waarde hebben én toekomstbestendig zijn. Tot 2 februari kunnen partijen reageren. We kijken uit naar hun reactie!

Bekijk de aanbesteding op TenderNedexterne-link-icoon.

Meer informatie over dit deelgebied staat op de pagina Groot Vennep